19 September 2009

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Esok umat Islam akan menyambut Hari Raya Aidilfitri , kurang 1 jam lagi dari sekarang. Perut masih lagi kenyang makan satay lepas takbir raya...hehehehe. Tahun nie aku sambut dengan sederhana aje pasal ekonomi dengan gawat dan ekonomi aku pun masih gawat jugak sepanjang 9 bulan nie. Cukup la raya tahun nie dirayakan bersama dengan ahli keluarga baru, anak lelaki aku berumur 6 bulan dan nie membuatkan aku cukup terhibur. Satu lagi, aku dapat merayakan hari raya dengan kete baru aku dan tak sabar nak test drive kat highway pada raya kedua nanti.
.
Akhir kata, aku dan keluarga ingin mengucapkan selamat hari raya aidilfitri dan maaf zahir batin. Minta maaf le, blog lambat update bulan puasa nie dan insya allah aku akan kembali menulis lepas nie. Nak duit raya....mai la umah aku di Gunung Lang.

No comments: