06 May 2009

Menghitung Hari


"ADAT BERBANGSA HIDUP SERUMPUN! ADAT BERAJA KESETIAAN DIRIMBUN! ..... Maka, jomlah kita ke Kg Jawa atau ke Taman DR atau mana-mana kawasan yang berdekatan SUK untuk menunjukkan Sokongan Yang Tidak Berbelah Bagi kita kepada Sultan Perak. Kita akan berhimpun MELAWAN PENDERHAKA SULTAN...... BANGKIT AYUH BANGKIT! ANAK PERAK BANGKIT! LAWAN KITA LAWAN! LAWAN PENDERHAKA SULTAN! " Sila teks ianya menjadin SMS dan sebarkan... SERTA sebarkan di seluruh halaman blog penyokong Sultan Perak. Petikan dari blog http://www.perakbangkit.blogspot.com/.

RK. Tengok rakan-rakan saya mula bersemangat bila bincangkan isu DUN yang akan bersidang esok, jadi saya pun letakkan artikel diatas yang dipetik dari blog rakan saya perakbangkit. Kena la tunjukkan kesetiaan saya pada parti BN yang saya cintai dan sanjungi! Saya harap Siva akan dikeluarkan dari Speaker Perak esok dengan cara terhormat kerana selama ni saya ibaratkan Speaker Perak ni seorang pelawak cerita tamil seperti Vadiveloo dan Senthil ( Tanya la rakan2 peminat cite tamil, sure kenal punye dengan pelawak-pelawak ni ). Saya ucapkan selamat bersidang kepada 'anne' saya YAB DS Dr. Zambry Kadir, rakan2 saya YB Zahir dan YB Nolee dan tak lupa jugak pada ' Cifuu Belia' saya YB Nadzri Ismail. Insya allah saya akan turun malam ni dan esok di ???????....Lu PK la sendiri dimasa lokasi saya. Biar la rahsiaaaaaaa

No comments: